درباره پیشگام صنعت ابزار

شرکت پیشگاه صنعت ابزار فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده است. هدف از تأسیس این شرکت، تأمین خدمات و محصولات مورد نیاز صنایع نفتی و پالایشگاهی است. خوشبختانه اعتماد و اطمینان مشتریان این شرکت در مدت بیست سال گذشته موجب شده تا رشد چشمگیر و همه جانبه ای در اهداف خود داشته باشیم و وارد میدان های عملیاتی و کاری جدید شویم.

پیشگام صنعت ابزار  درباره پیشگام صنعت ابزار IMG 7015

پیشگام صنعت ابزار

در مدت بیست سال گذشته بالغ بر 4000 پروژه مروبط به خدمات خطوط لوله را با موفقیت اجرا کرده ایم. اجرای این پروژه ها توسط شرکت پیشگام صنعت ابزار ثابت کرد که برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز در صنایع نفت و پتروشیمی نیاز به استخدام و بکارگیری نیروهای خارجی نداریم و می توانیم با تکیه بر دانش و فنون روز مهندسین کارکشته ی این شرکت و بدون صرف هزینه های گزاف، تقاضای این صنایع را برطرف کنیم. 

پیشگام صنعت ابزار  درباره پیشگام صنعت ابزار IMG 6871

پیشگام صنعت ابزار

علت موفقیت و یکه تازی شرکت پیشگام صنعت ابزار در خدمات رسانی به خطوط لوله و تولید تجهیزات مربوط به این صنایع این است که ما پس از ورود به هر عرصه و میدان کاری جدید تلاش میکنیم تا بهترین جایگاه را به لحاظ کیفیت خدامت رسانی بدست آوریم. 

پیشگام صنعت ابزار  درباره پیشگام صنعت ابزار IMG 0316

پیشگام صنعت ابزار

شرکت پیشگام صنعت ابزار از ابتدای تأسیس خود تا به امروز توانسته پروژه های بسیاری را بر روی انواع خطوط لوله و در بسیاری از حیطه های کاری پیاده سازی و اجرا کند و قدمی مؤثر در جهت خدمات رسانی به انواع صنایع بخصوص صنایع پالایشگاهی و نیروگاهی بردارد. پروژه های که در حال حاضر توسط این شرکت انجام می شود عبارت اند از:

  • هات تپ و انشعاب گیری گرم از انواع خطوط لوله (خطوط لوله پالایشگاهی، نیروگاهی، کارخانه سیمان، آب و فاضلاب، گاز شهری و …)
  • تعمیر انواع ولو به صورت پرتابل
  • فلنج فیسینگ به صورت پرتابل
  • ساخت انواع تجهیزات خطوط لوله (فلنج، اتصالات و …)
  • ساخت انواع مبدل های حرارتی

شرکت پیشگام صنعت ابزار پیشرو در ساخت تجهیزات و ابزارآلات خطوط لوله بوده و آماده ی اجرای انواع پروژه های خدمات رسان به این خطوط در سراسر کشور می باشد.